بهترین شرکت های بسته بندی در ایران

اصول بسته بندی پکیجینگ (Packaging) در سراسردنیا بسیار حائز اهمیت است . مواردی که در چاپ و بسته بندی محصول مهم است

حفاظت از محصول    //    تبلیغ منحصر به فرد از محصول که باعث متمایز شدن از رقبا شود

اصول طراحی چاپ و بسته بندی محصولات


بعد از اصول بسته بندی که مشخص کردیم چه ویژگی هایی باید رعایت شوند و اینکه چرا مهم است به اصول طراحی چاپ بسته بندی می رسیم. هدف از تمامی اصول و نکاتی که در مورد طراحی بیان خواهیم کرد، جلب توجه مشتریان، اثرگذاری عالی و افزایش فروش محصول به دنبال رضایت بالای مشتریان است. با یکدیگر به مهمترین نکات و اصول بسته بندی در مرحله طراحی می پردازیم:

به شناخت خوبی از مخاطب خودتان برسید: برای اینکه طراحی چاپ و بسته بندی محصولات مؤثر و کارگزار باشند، باید بتوانند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و مطابق خواست و علاقه آنان باشد. رسیدن به شناخت کامل از بازار و مخاطب هدف، نکته کلیدی در طراحی حرفه ای است.
محصول هم باید یونیک و خاص باشد: برای اینکه طراحی حرفه ای برای بسته بندی و جعبه محصولات ایجاد کنید، خود محصولات هم باید یونیک و خاص باشند تا از ویژگی های متمایز کننده آنها در طراحی و برای جلب توجه مشتریان استفاده گردد. لذا در طراحی چاپ بسته بندی باید از ویژگی های شاخص به شکلی خلاقانه استفاده کرد.
طراحی باید ساده و در عین حال جذاب باشد: برخی از شرکت ها تصورشان از اصول بسته بندی و طراحی یونیک، طراحی های پیچیده ای است که وقتی مشتریان محصولی را می خرند حتی نمی دانند چطور باید آن را باز کنند یا از آن استفاده کنند. پس جذابیت زیاد و جلب توجه کردن برای مشتریان و یونیک بودن به معنای طراحی پیچیده نیست بلکه باید در عین یونیک بودن ساده نیز باشد.
پیام برند و معرفی محصول به خوبی انجام شود: هر مشتری قبل از خرید هر محصولی، از خود می پرسد که این محصول چیست؟ چه برندی آن را تولید کرده؟ نحوه استفاده چگونه است؟ مزیت رقابتی چیست و قیمت آن چقدر است؟ شاید باور نکنید ولی مشتریان با وجود این سؤالات نهایتا ۵ ثانیه برای بررسی کردن یک محصول یا کالا اختصاص می دهند پس باید اصول بسته بندی و طراحی آن به نحوی انجام شود که در این مدت زمان کوتاه، مشتریان جواب سؤال خود را بگیرند.
صداقت: موردی که کمتر در طراحی جعبه و بسته بندی به آن توجه می شود و بیشتر در بین شرکت های تازه کار اتفاق می افتد این است که عکس محصولات بر روی بسته بندی با واقعیت فاصله دارد چون فکر می کنند شیوه خوبی برای جلب توجه مشتری است اما در نهایت نتیجه ای جز ناامید کردن مشتریان و ضد تبلیغ برای محصولات نخواهد داشت. مثلا صنعت طراحی چاپ جعبه دارو یک صنعت بسیار پیچیده و بزرگ است و باید از سطح امنیتی خیلی بالایی برخوردار باشد. در طراحی جعبه دارو نکات بسیار مهمی مد نظر قرار می گیرد که پیشنهاد میشود در مقاله اصول بسته بندی دارو بیشتر بخوایند.
هر محصول یک طراحی: به عنوان مثال فرض کنید کارخانه تولید نوشیدنی و آبمیوه دارید، طبق اصول طراحی بسته بندی و جعبه محصولات، باید برای هر طعم یک نوع طراحی منحصربفرد و تحت نام یک برند تولید کنید تا هم اطلاعات کامل و درستی به مشتریان بدهد و هم کاملا متمایز باشد. این مورد را می توانید در دسته اصول بسته بندی جعبه نیز قرار دهید.
طراحی جلو و پشت محصول: حتما دقت کنید که طبق اصول طراحی بسته بندی محصولات، جلوی محصول باید جذب کننده مشتریان باشد و قسمت پشتی آن باید حاوی اطلاعات مهم و مزایای رقابتی باشد که با فونت خوانا و اندازه مناسب، مختصر و مفید اطلاعات را منتقل کند. پس هر کدام اصول بسته بندی و لیبل خاص خود را دارند.

 

لیست برخی از شرکت های خوب در زمینه چاپ و بسته بندی

https://iranianpack.com
چاپ و بسته بندی ایرانیان پک به عنوان یکی از پویاترین چاپخانه‌ های کشور، با پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت در این حوزه، امکان چاپ و تولید هر بسته بندی را دارد

 

شرکت چاپ و بسته بندی - سانی پلاست | تولید انواع بسته بندی به نشانی https://saniplastmehr.com
 سانی پلاست تولید کننده انواع بسته بندی های پلاستیکی است که شرکت چاپ و بسته بندی یا همان دفتر

شرکت چاپ و بسته بندی - سانی پلاست | تولید انواع بسته بندی


صنایع چاپ و بسته بندی مودت به نشانی https://mavadatpack.com·
“صنایع چاپ و بسته بندی مودت” به عنوان حرفـه ای ترین مرکز تخصصـی در حوزه ی صنعت چاپ و تولید انواع بستـه بندی مرتبط با گروههای مختلف رستورانی ، با اتکا به تیم ...
 

 


صنعت چاپ و بسته بندی - کارتن سازی آوین پکhttps://avinpack.com
در صنعت بسته بندی نوع بسته بندی بستگی به نوع محصول یا کالا دارد و با توجه به محصول چاپ و طراحی آن متفاوت خواهد بودکه به صورت طلقی؛مقوایی و لمینتی میباشد.

 


تولید و چاپ انواع بسته بندی - وزین پلاستhttps://www.vazinplast.com  
البته در نهایت این مشتری است که نوع چاپ، ضخامت و …. کار را مشخص می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی های صنف کاری و

 


چاپ انواع جعبه فست فودو شیرینی - چاپ جعبه بسته بندی
https://www.behnaman-pack.com
تولید انواع جعبه و کارتن در طرح های مختلف با تکنولوژی روز و قیمت مناسب. سفارش انواع جعبه فست فود و شیرینی با قیمت مناسب و کیفیت مناسب. جعبه سازی بهنامان. مشاوره رایگان. طراحی و ساخت انواع جعبه. قدیمی ترین جعبه سازی کشور.

 

 

تولید کنندگان چاپ و بسته بندی در صنعت:
این شرکت‌ های تولید کنندگان چاپ و بسته بندی اغلب در زمینه های تولید و بسته بندی مواد غذایی و دارویی ، تولید بسته بندی بهداشتی، تولید بسته بندی فست فود ، تولید بسته‌ بندی خشکبار و محصولات کشاورزی و … فعالیت دارند.

۱- صنایع چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین:
* شروع فعالیت از سال ۱۳۷۳
* ارائه خدمات چاپ و بسته بندی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در زمینه صنایع سلولزی، مواد غذایی و دارویی ، بهداشتی و آرایشی
* از پر سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور
* یک چاپخانه تخصصی در زمینه تولید چاپ جعبه های مقوایی و کارتن
 

۲- چاپخانه اختر شمال:
* از بزرگترین مجتمع ‌های چاپ و بسته بندی در کشور
* شروع فعالیت در سال ۱۳۰۶ در تبریز
* تاسیس توسط شادروان سید باقر کروبی
* مجهز شدن به دستگاه های چاپ افست
 

۳- شرکت سی گل باربد:
* فعال در زمینه چاپ و بسته بندی مخصوصا در زمینه طراحی ، چاپ و بسته بندی مقوایی
* به کار بردن دستگاه های به روز و مدرن
* دارای نیروی متخصص
* سریع بودن در تحویل کار و کیفیت بالا
 

۴- آسان پک قزوین:
* از بزرگ ترین شرکت های بسته بندی در ایران
* فعالیت در زمینه تولید انواع کارتن ، لیبل و کارتن لمینیتی، جعبه
* دارای استاندارد های زیردر زمینه:
– سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
– سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 1800
– سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001
– سیستم مدیریت آموزش داخلی ISO 10015
– سیستم انطباق با اصول اخلاقی در تجارت SMETA
– سیستم مسئولیت پذیری تامین کنندگان URSA* فعالیت در زمینه پتانسیل کارتن سازی مواد غذایی ، محصولات شیمیایی ، لوازم خانگی ، سیگار و دخانیات ، صنایع سلولزی ، محصولات ساختمانی روزانه
 

۵- صنایع کارتن و مقوا سازی آوین پک
تولید کنندگان چاپ و بسته بندی


چاپ   ایمیل