سماور زغالی هدیه ای برای خانم ها


خلاصه : سماور زغالی نفیس و ماندگار تک سایز، یک کادوی بی نظیر برای خانم های عزیز و خوش سلیقه که برای همیشه ماندگار خواهد بود. جنس این سماور زغالی تزئینی نفیس از برنج می باشد و هنر دست ساز هنرمندان اصفهانی است. این کادوی دلپذیر یک ست کامل شامل: سماور زغالی، قوری، سینی زیر سماوری و پارچ می باشد.

هدیه:

هدیه دادن یکی از زیباترین کارهایی است که بی مناسبت یا با توجه به مناسبت های مختلف بسیار فرح بخش و زیباست. هدیه معمولا پیشکشی است میان دو دوست و افراد خانواده که برای یادآوری دوستی و مهربانی رد و بدل می شود. اگر میخواهید برای تشکر از زحمات مادرتان برای او کادویی منحصر به فرد تهیه کنید شاید یک سفر زیارتی تفریحی، یک عطر خوش بو یا یک سماور زغالی گزینه های مناسب و خوبی باشند.
کادو دادن همانقدر دلپذیر است که کادو گرفتن. این رسم خوشایند مخصوصا در میان خانم ها بسیار مهم و ارزشمند است از اینرو سعی می کنند تا به مناسبت های مختلف هدایایی تهیه کرده و بهم پیشکش کنندهدیه دادن به افرادی که در زندگی مایه دلگرمی و شادی ما هستند و پا به پای ما در لحظات شادی و سختی در کنار ما قدم بر میدارند گرانقدر است و برای این حضور همیشگی و گرم دوست داریم که به آنها کادویی پیشکش کنیم. اینکه کادویی از نظر مادری چقدر گران قیمت باشد شاید خیلی مهم نیست اما آنچه مهم است توجه به این نکته مهم است که رسم هدیه دادن را زنده نگه داریم و با تقدیم هدایای زیبا از بهترین افراد نزدیک و دوستان تشکر کنیم بخاطر بودنشان و حضور لطیف و پر محبتی که دارند.
همانقدر که هدیه دادن رسم پسندیده ای است اینکه چه کادویی برای چه فردی آماده می کنیم هم مهم و حائز اهمیت است. مثلا کادویی که به یک بچه یا بزرگسال داده می شود با هدیه ای که برای یک مادر یا دوست یا خواهر یا برادر و حتی پدر تهیه می کنیم با هم متفاوت است. خوب است که به این موضوع مهم هم در زمان تهیه هدیه اهمیت بدیم تا کادویی ارزشمند و زیبا تقدیم کنیم. توجه به سن افراد هم برای تهیه هدیه مناسب از نکات مهم می باشد. اینکه این کادو را چگونه و با چه تزئیناتی تقدیم کنیم هم برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است. انتخاب هدیه می تواند از خرید یک شاخه گل تا خرید لوازم ورزشی باشد و تلاش کنید تا در زمان بسته بندی و تزئین کادو سلیقه به خرج داده و برای بهتر جلوه دادن زیبایی های بصری کادو هم وقت بگذارید. در انتخاب تزئینات هدیه می توانید از کارت های تبریک و روبان ها بهترین استفاده را ببرید. خوب است که روی کارت جمله ای زیبا که بیانگر احساس شما به گیرنده کادو است نوشته و آن را روی بسته بندی آن بگذارید.
 

هدیه برای خانم ها:
شاید یکی از سخت ترین مسائلی که همیشه با آن دست به گریبان هستیم خریدن کادو برای خانم ها است. با وجود اینکه برای تهیه هدیه برای خانم ها می توانیم از انواع البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع ماگ های زیبا در طرح ها و جنس های متنوع، انواع کیف و کفش سنتی، قاب عکس های زیبا گرفته تا ست های طلا و نقره و استیل، مچ بندهای هوشمند، دوربین های عکاسی مینیمال اگر به عکاسی علاقمند باشد، لوازم شخصی برقی مانند سشوار، فرمو و اتوی مو، لوازم جانبی دیجیتال مانند اسپیکر، پاور بانک یا هندزفری،کوله، پابند، پگ مراقبتهای پوستی و.... را خریداری کنیم اما باز هم انگار در هر مناسبتی وقتی می خواهیم به یک خانم هدیه بدهیم روزها و ساعتها فکرمان را به خود مشغول می کند. البته که کادو دادن باید با توجه به سلیقه ی کادو گیرنده باشد.
برخی افراد از دریافت هدایایی مثل پوشاک که بتوانند آن را بپوشند لذت می برند و برخی از دریافت لوازم زینتی زنانه مثل گردنبند و انگشتر زینتی سنتی و برخی دیگر از دریافت گل و شکلات ذوق زده می شوند.
برخی افراد طرفدار وسایل مدرن هستند و برخی از لوازم سنتی و زیبا لذت می برند. لوازم سنتی و تزئینی مثل سماور زغالی، صنایع دستی مثل قالیچه های سنتی و لباسهای سنتی که انتخاب های زیبایی هستند و البته که از نظر مادی هم با ارزش هستند و بیشتر به چشم می آیند.
در زندگی مدرن امروزه انگار وسایل تزئینی سنتی جایشان خالی است و خیلی از خانم ها از داشتن این لوازم زیبای سنتی مثل یک سماور زغالی تزئینی بسیار خوشحال خواهند شد. شاید در نظر اول سماور زغالی خیلی هدیه جالبی به نظر نیاید اما وقتی ظاهر زیبا و فریبنده ی آن را در کنار خانه ببینید حتما چشم نواز خواهد بود. سماورهای زغالی تزئینی می توانند به عنوان سوغات هم به خانم ها تقدیم شود و بدون شک دریافت چنین کادوی گران بهایی لذت بخش و شادی آفرین است و نهاین خوش سلیقگی خریدار را نشان می دهد.
در بسیاری از خانه ها حتما شاهد لوازم تزئینی و سنتی شده اید که سوغات شهرهایی مانند اصفهان، کرمان یا شمال هستند و در کنار لوازم مدرن شکل دلنشینی به فضای خانه یا محل کار بخشیده است. همیشه صنایع دستی سنتی جلوه ی خاصی را در بر دارند و به راحتی با دیگر لوازم تزئینی ست می شوند.
توجه به سن و سال فرد گیرنده هدیه هم در انتخاب کادو بسیار مهم و ضروری است. به طور مثال کادویی که برای یک کودک و نوجوان خریداری می شود مطمئنا با کادو یک فرد بزرگسال متفاوت خواهد بود.
برای بچه ها معمولا اسباب بازی یا وسایل ورزشی خریداری می شود اما برای یک بزرگسال لوازم زینتی، عطر، کیف و لباس تهیه می شود. بسیار مهم است که در زمان خریداری کادو چه به مناسبت موفقیت و ارتقا شغلی باشد چه به جهت اولین روز کاری باشد و یا روز خواستگاری به علاقمندی های گیرنده در زمان انتخاب کادو دقت فراوان داشته باشیم. چرا که صرف وقت و هزینه در قبال هدیه ای که برای گیرنده جذابیتی نداشته باشد صرفا آن را به یک هدیه بی مصرف تبدیل خواهد کرد. تلاش کنیم با انتخاب هدایای مناسب هنری و صنایع دستی برای افراد حس خوشایند اصالت ایرانی را گسترش دهیم و هر چه بیشتر در مسیر حمایت از هنرهای ایرانی گام برداریم. پس با یک انتخاب درست کادویی ماندگار تهیه کرده و تقدیم کنیم.
 

هدیه مناسب:
اگر به دنبال یک هدیه مناسب، زیبا و شایسته برای میزبان خود هستید ما به شما سماور زغالی تزئینی را پیشنهاد می کنیم که بسیار ظریف، زیبا، خوش دست و فریبنده است و کار دست هنرمندان اصفهانی است.
این سماور زغالی یادگاری است از دوران مادربزرگ هایی که همه ما حتما یکی از این سماور زغالی های قدیمی را در خانه آنها دیده ایم و از چای خوش عطری که در آن دم کشیده نوشیده ایم و هنوز که هنوز است عطر و طعم آن زیر دندانمان مانده است.
چه چیز زیباتر از اینکه خواهر، مادر یا دوستتان از دریافت این هدیه ی زیبا شما را در آغوش بگیرد و از دریافت چنین کادویی از شما تشکر کند و هر روز بارها و بارها به این تحفه ای زیبا چشم بدوزد و به یاد شما باشد.
یک سماور زغالی دکوری از بهترین جنس برنجی مناسب برای خانم ها از سن 25 تا 100 سال می باشد. برای یک خانم جوان تکمیل کننده وسایل تزئینی جهیزیه اش خواهد شد. برای یک مادر یا مادربزرگ نمادی از اصالت و نوستالژی سنتی دوران گذشته است که خاطرات دوری را مرور می کند و لبخند رضایت بخشی روی لبش می نشیند.
 

سماور زغالی:
سماور یکی از نوستالژی های قدیمی است که مادران و مادربزرگ های ما حتما خاطرات زیبا و دلپذیری از دم کردن چای صبحانه و عصرانه برای خانواده با آن دارند. تاریخچه سماور به زمان امیرکبیر بر می گردد و از آن زمان یکی از یاران صمیمی هر خانواده ایرانی بوده است و تاکنون که تبدیل به دکوری زیبا و با اصالتی شده است و در بیشتر خانه های ایرانی یافت می شود. این سماورها در انواع و سایزهای مختلفی بوده اند. نوع در نوع استیل، برنجی و مسی خریداری می شده اند که برخی از آنها ساده و برخی دیگر هنر کار دست هنرمندان زمان خود بوده که نوعی از آنها به دلیل اصالت و زیبایی اینک جزو اشیا قیمتی محسوب می شوند. صنعتگران در گذشته با مهارت دست و به کمک ابزاری ساده نقش و نگارهایی به بدنه سماور حکاکی می کردند که به قول معروف در آن روح می دمید و برخی دیگر در حین سادگی دارای قوس ها و برجستگی های هنرمندانه ای بودند که تبلور هنر ایرانی بود. از همان زمان افراد بیشماری علاقمند به خرید سماور زغالی بودند که علاوه بر دم کردن چای، از آن برای زینت بخشیدن به خانه هم بهره می بردند. فلز برنج فلزی ترکیب شده از آلیاژ روی، مس و مقداری ترکیبات دیگر است. از اینرو خواص درمانی بسیاری را در خود دارد.
سماور زغالی نفیس و ماندگار تک سایز، یک کادوی بی نظیر برای خانم های عزیز و خوش سلیقه که برای همیشه ماندگار خواهد بود. جنس این سماور زغالی تزئینی نفیس از برنج می باشد و هنر دست ساز هنرمندان اصفهانی است. این کادوی دلپذیر یک ست کامل شامل: سماور زغالی، قوری، سینی زیر سماوری و پارچ می باشد. این هدیه گرانبها حدود 5 کیلوگرم وزن دارد و با نام طرح قلم اسلیمی طراحی شده و بسیار چشم نواز و نفیس است.ست این سماور زغالی برای تکمیل جهیزیه، کادو تولد، روز زن، روز مادر، سالگرد ازدواج بسیار مناسب و شکیل است و برای زیبایی بخشیدن به سفره شب یلدا و سفره هفت سین استفاده می شود.
متریال اصلی این سماور زغالی از جنس برنجی است. فلز برنج خواص مفیدی برای سلامتی بدن دارد. استفاده از ظروف برنجی برای افرادی که دچار کمبود آهن، بیماری های گوارشی و پوستی هستند بسیار مفید بوده و به دلیل رنگ آن جلوه ی خاصی در دکوراتیو منزل بوجود می آورد. از این جهت سماور زغالی را از جنس فلز برنج ساخته اند که وقار بی نظیری به آن می بخشد و بسیار بی همتاست. رنگ طلایی آن هارمونی مناسبی با رنگهای دیگر خواهد داشت و تقریبا می توان در دکوراتیوی با هر رنگ از آن بهره برد و بر زیبایی فضا افزود.
آلیاژ برنج همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است از اینرو وجود این فلز در هر محیطی باعث از بین رفتن باکتری ها خواهد شد و تاثیر فراوانی بر سلامتی و نشاط افراد خواهد داشت.
در قدیم بسیاری از ظروف پخت و پز از قبیل کتری، قوری، سینی، دیگ، ملاقه و ظروف غذاخوری را از این آلیاژ تولید می کرده اند که کمبود عناصر روی و مس را در بدن افراد جبران می کرد و در فرایند پخت خواص مواد خوراکی از بین نمی رود.
امروزه با چیره دستی هنرمندان اصفهانی حک کردن نقش و نگارهای سنتی و با اصالت ایرانی بر بدنه این سماور زغالی آن را به کادویی زیبا، بادوام، اصیل و چشم نواز تبدیل کرده است.
برای زیبایی بخشیدن به خانه می توانید این ست سماور زغالی را بر روی میزی از رویه سنتی چیده و در معرض دید بگذارید و مطمئن باشید که نگاه ها را به سمت خود جذب خواهد کرد. درخشندگی و جلای آن بر هیچ بیننده خوش ذوقی پوشیده نیست و احساسات هر ایرانی هنرمندی را برانگیخته خواهد کرد.
از آنجا که قریحه هنری در خانم ها بسیار پررنگ و متبلور است لذا داشتن چنین تحفه زیبایی برایشان تا همیشه ای خاطره ای دلپذیر و به یادماندنی خواهد بود. سماور زغالی هارمونی مناسبی با سبک زندگی ایرانی دارد و رضایت خاطر هنرمندان و هنر پسندان را فراهم خواهد آورد. قرار دادن این دکوری زیبا در جای مناسب بر زیبایی فضا خواهد افزود و احساس خوشایندی از فرهنگ اصیل ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت.

خرید آنلاین سماور زغالی:
چنانچه به دنبال تهیه یک هدیه ناب و بی نظیر برای دوست، همسر یا مادر خود هستید سماور زغالی را در اولویت لیست خود قرار دهید و با کادو دادن این دکوری بی همتا نهایت سلیقه خود را به نمایش بگذارید و از خوشحال شدن گیرنده ی کادو لذت ببرید. سماور زغالی تزئینی، کادویی مناسب برای تمام خانم هایی که زیبایی منزل برایشان مهم و ارزشمند است. خرید سماور زغالی نفیس زیبایی خانه را دو چندان کرده و ذوق و سلیقه ی هنرمندانه شما را در معرض نمایش خواهد گذاشت. همچنین با حمایت از هنرمندان چیره دست سبب گسترش فرهنگ اصیل ایرانی در میان همه خواهد شد.
برای تهیه این کادو شگفت انگیز لطفا با شماره 09134422463 تماس حاصلفرمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

کلمات کلیدی : سماور زغالی ،  سماور زغالی دکوری ، سماور زغالی تزئینی ،سماور زغالی نفیس ] هدیه برای خانم ها
 


چاپ   ایمیل