شرکت های تبلیغاتی معروف تهران

شرکت های تبلیغاتی معروف ایرانی با توجه به نتایج گوگل که در تهران مستقر میباشد 

 

شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم

طلوع فیلم  tolofilm.com یک شرکت تبلیغاتی تمام خدمت در زمینه های مختلف تبلیغاتی و رسانه ای است. آژانس تبلیغاتی طلوع فیلم با دارا بودن تیم های مجرب و متخصص اعم از مدیران هنری و تولیدی تا نویسندگان و طراحان برجسته، در زمینه های مختلف طراحی و ساخت تیزر های تبلیغاتی حرفه ای، تولید محتوا و طراحی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام و غیره مشغول است. این شرکت با برندهای مطرحی همچون

  • بانک صادرات
  • بانک رفاه
  • آسیاتک
  • هایپرمی

و بسیاری دیگر از برندهای معتبر همکاری داشته است. برای ارتباط بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طلوع فیلم، میتوانید با شماره   های 88968538 – 021 و 09382603180 تماس بگیرید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه و ضمن شناخت کاملتر از این شرکت به آنها پیام بدهید.

* * * * * * 

 

کانون تبلیغاتی مات در تهران
کانون تبلیغاتی مات در حوزه‌های تولید تیزر تبلیغاتی، برندینگ، طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال، کمپین‌های روابط عمومی، برگزاری رویدادها و خدمات ارزش افزوده موبایل فعالیت می‌کند.
تیزرهای تبلیغاتی مایع دستشویی شون، بیمه دی، مای لیدی، ایکس ویژن از جمله تیزرهای تلویزیونی ساخت این شرکت است که از تلویزیون پخش می‌شود.
 

شرکت تبلیغاتی لاوان در تهران
شرکت تبلیغاتی لاوان در حوزه تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ که در تهران فعالیت می‌کند. خدمات این شرکت بیشتر در حوزه تولید محتوا، تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است و خدماتی مانند طراحی سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی کمپین تبلیغاتی و… نیز انجام می‌دهد. شرکت لاوان با برندهایی مانند نستله، پرشیا خودرو (بی‌ام‌و)، نوتلا، کیندر، ال جی، چین‌چین، افق کوروش، چیچک و… همکاری داشته است. این آژانس مارکتینگ همچنین در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیت ویژه‌ای دارد و به طور تخصصی کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برای شرکت‌ها را برگزار می‌کند.
برای ارتباط با شرکت لاوان می‌توانید به سایت لاوان مراجعه و یا درخواست خود را از طریق این لینک ثبت کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید.


شرکت تبلیغاتی کروشه
شرکت تبلیغاتی کروشه در حوزه‌های برندینگ، تولید تیزر، عکاسی صنعتی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و مدیریت رسانه فعالیت می‌کند.

شرکت تبلیغاتی بادکوبه
آژانس تبلیغاتی بادکوبه در حوزه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، رسانه‌های چاپی، برگزاری رویدادها در تهران فعالیت دارد.
تیزرهای تلویزیونی در و پنجره‌های هافمن، گاز رومیزی داتیس، مایع دستشویی راپیدو و شیرآلات شودر از جمله تبلیغات ساخت شرکت بادکوبه است که به شکل گسترده‌‌ای از تلویزیون پخش می‌شود.

شرکت تبلیغاتی ایده
شرکت تبلیغاتی ایده بیشتر در زمینه غرفه‌های نمایشگاهی فعالیت می‌کند. علاوه بر این، این شرکت در حوزه‌های تولید تیزر، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، رسانه‌های چاپی و دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت می‌کند.

آژانس تبلیغاتی ماکان
شرکت تبلیغاتی ماکان بیشتر در زمینه طراحی سایت و ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران فعالیت دارد.

شرکت تبلیغاتی آوانگار
آژانس تبلیغاتی آوانگار در حوزه‌های تولید محتوای دیجیتال، مشاوره بازاریابی و تحقیقات بازار، تولید و طراحی گرافیک و هدایای تبلیغاتی، غرفه‌های نمایشگاهی، تبلیغات محیطی و تبلیغات در رادیو، تلویزیون، سینما و رسانه‌های چاپی فعالیت می‌کند.

شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین
کانون تبلیغاتی ایران نوین یکی از بزرگترین شرکت‌ها در میان شرکت های تبلیغاتی در تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. این شرکت تبلیغاتی بیشتر در حوزه تولید تیزرهای تبلیغاتی و طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی فعالیت می‌کند.
تیزر تبلیغاتی محصولات طبیعت (که با انتقادات گسترده‌ای رو به رو است)، بیژن، ببک، غنچه، ایرانسل، میهن، چای شهرزاد، ایزی پیک از جمله تیزرهای پر پخش ایران نوین است.

کانون تبلیغاتی ویرا ورنا
آژانس تبلیغاتی ویراورنا به تازگی به جمع شرکت‌های آژانس مارکتینگ پیوسته جزو تازه واردها است. این شرکت تمرکز خود را بر طراحی کاراکتر تبلیغاتی، ساخت انمیشین تبلیغاتی، تولید موسیقی و صدا، واقعیت مجازی و افزوده و… فعالیت می‌کند.

آژانس تبلیغاتی اشاره
آژانس تبلیغاتی اشاره بیشتر خدماتی مثل ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی محیطی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این آژانس در حوزه تولید محتوای دیجیتال برای رسانه‌های مختلف نیز فعالیت می‌کند.
تیزرهای تلویزیونی چی‌توز، ایرانسل، ضد یخ کاسپین و سینره جزو تبلیغاتی است که توسط آژانس تبلیغاتی اشاره ساخته شده و از تلویزیون پخش می‌شود.

شرکت تبلیغاتی آویده
اصلی‌ترین خدماتی که شرکت تبلیغاتی آویده به مشتریان خود ارائه می‌دهد، تبلیغات محیطی، بازاریابی مستقیم فروش و برند سازی است.

آژانس تبلیغاتی ساینا
عمده فعالیت شرکت تبلیغاتی ساینا در تهران در حوزه ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی است. این شرکت همچنین خدمات مشاوره و تحقیقات بازاریابی، طراحی و چاپ و دیجیتال مارکتینگ را نیز ارائه می‌دهد.


 


چاپ   ایمیل